ADATVÉDELEM

Az oldalon található minden kép, szöveg, ötlet a sajátom, más oldalakon csak írásos engedélyemmel jeleníthetők meg!

2012. szeptember 11., kedd

Gumicukor-fa


Eszter imádja a savanyú gumicukrot, így egyértelmű volt, hogy szülinapjára, egy savanyú gumicukorból készült fával lepem meg. Nem volt egyszerű olyan gumicukrot találni, ami kibírja a fogpiszkálóra szúrás, de szerencsére a törpök helytálltak.
Először a polisztirol gömböt bevontam alufóliával, mivel a gumicukor közvetlenül hozzáérne.
Majd egyesével felszúrtam a gumicukrokat a  fogpiszkálóra.
Ezek után szépen sorba a gömbbe szúrtam a fogpiszkálós gumicukrot.


Miután végeztem, húztam rá egy celofán réteget, nehogy "szennyeződjön". és egy kis vödörbe (amit megtöltöttem alul apró kaviccsal, nehogy felboruljon a súly miatt) tettem száraz tűzőhabot, és beleszúrtam a "kis fát".
Rózsaszín krepp papírt gombostűvel körbe rögzítettem a tűző habon, majd origami virágot hajtogatva a másik nagy kedvencet a rágót is rögzítettem a tűzőhabba. 

Egy kis mentos cukor a szín kedvéért került még bele.
Kapott egy gyönyörű masnit és celofánt még és átadásra került!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése